Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Σ. Γεωργιάδης: «Ε, όχι και αχάριστος»

Τη δική του απάντηση στην ανακοίνωση του κ. Καλέμπουμπα έδωσε μέσα από τον Κρήτη Σπορ Fm 87,6 ο Στράτος Γεωργιάδης. Ο έμπειρος παράγοντας αναγνωρίζει την προσφορά στην ομάδα του κ. Καλέμπουμπα, κατακρίνει όμως και κάποιους λανθασμένους χειρισμούς του.

Αυτό που όπως τόνισε ο κ. Γεωργιάδης τον πείραξε περισσότερο ήταν ο χαρακτηρισμός «αχάριστος» με τον οποίο κλείνει η δήλωση του κ. Καλέμπουμπα: «Την αχαριστία ο κ. Καλέμπουμπας θα πρέπει να την ψάξει σε αυτούς που είναι δίπλα του. Εγώ δεν ήθελα να μιλήσω για τα παλιά, αλλά θα το κάνω. Αυτοί που είναι τώρα δίπλα του τον έλεγαν “αόρατο πρόεδρο”. Εγώ ξέρω οτι τη δεκαετία του 80 όταν ήταν ανειδίκευτος γιατρός και πήγε στην Αθήνα, εγώ τον είχα πρόεδρο χωρίς να υπάρχει κοντά στην ομάδα και για αυτό τότε κάποιοι τον έλεγαν αόρατο, για αυτό να μην λένε για αχαριστία. Αναμφισβήτητα είναι μεγάλη η προσφορά του Γιάννη Καλέμπουμπα, αλλά μεγάλη είναι και η δική μου. Δίναμε και οι δύο χρήματα, αλλά εγώ ήμουν από το πρωί μέχρι το βράδυ κοντά στην ομάδα, ενώ αυτός ερχόταν μόνο στα συμβούλια, στις γιορτές και τις εκδηλώσεις».
Στη συνέχεια ο Στράτος Γεωργιάδης αναφέρθηκε και στη διαφορά φιλοσοφία που παρουσιάσθηκε ανάμεσά τους και ήταν η αιτία να αποχωρήσει από την ομάδα: «Το καλοκαίρι είπαμε ότι η ομάδα πρέπει να βγει ξανά κατηγορία και εγώ διαφωνούσα με αυτούς που έλεγαν, ανάμεσά τους και ο Καλέμπουμας, ότι έκλεισε ο κύκλος της. Μπορούσε και έπρεπε να βγει ξανά γιατί είναι μια καταξιωμένη ομάδα στην κατηγορία όλα αυτά τα χρόνια που ήταν. Για τις 143 χιλιάδες που ήταν τα χρέη στην ομάδα, εγώ είχα φτιάξει μια κατάσταση που ήταν τα χρήματα που θα δινόντουσαν ένα μέρος τους, γύρω στις 50 χιλιάδες στους παίκτες και θα έμεναν με λιγότερα χρήματα. Με τον τρόπο αυτό και με ένα μπάτζετ γύρω στις 160 χιλιάδες η ομάδα θα μπορούσε να έκανε πρωταθλητισμό και θα ανέβαινε κατηγορία. 
Ο κ. Καλέμπουμπας δεν πίστευε ότι η ομάδα θα μπορούσε να ανέβει παραπάνω, ακόμα και τότε που παίζαμε τα μπαράζ της ανόδου. Από την πρώτη φορά που ανεβήκαμε στη Γ’ Εθνική έλεγε πως θα φύγουμε. Εγώ έκανα μια κριτική γιατί δεν αντέχω να τη βλέπω 9η, δεν είχα το δικαίωμα να κάνω κριτική; Όσο ήμουν στην ομάδα έφτασε σε ένα τελικό Κυπέλου ερασιτεχνών, καθιερώθηκε στην κατηγορία και έφτασε να διεκδικεί και την άνοδο. Αυτό που είπα και ίσως έθιξα τον κ. Καλέμπουμπα ήταν μόνο για την ιδέα του να κρατήσει την ομάδα χαμηλά. Όσο για τη Γ.Σ. που αναφέρει, όλοι ξέρουμε πως γίνεται, όπως και για την εκλογή που γίνεται δια βοής όπως έγινε και τώρα και λείπουν οι μισοί από αυτούς που εκλέχθηκαν».
Ο πρώην παράγοντας της ομάδας όμως τόνισε ότι μπορεί να μην έχει τη διάθεση να επιστρέψει ενεργά στα δρώμενα της ομάδας, είναι και θα παραμείνει πάντα δίπλα στην ομάδα: «Εγώ δεν έχω καμιά διάθεση να επιστρέψω, θέλω να είμαι κοντά της όμως και να την παρακολουθώ, αλλά όχι για να είναι στις τελευταίες θέσεις της βαθμολογίας. Είμαι εδώ για να τους βοηθήσω και οικονομικά για να βλέπουμε όμως μια ομάδα και να την ευχαριστιόμαστε. Δεν θέλω να επιστρέψω, είμαι κοντά όμως για να φτιάξουν μια διοίκηση με στόχους και να τη βοηθήσω απέξω οικονομικά. Το ίδιο και ο Γιώργος  Βλαχάκης ο οποίος είναι ένα κεφάλαιο για τον ΠΟΑ. Όπως υπάρχουν και πολλοί άλλοι που έδιναν χρήματα και δεν το κάνουν τώρα από τη στιγμή που η ομάδα δεν έχει υψηλούς στόχους».
Για το τι πρέπει να γίνει και το τι είχε προτείνει στην ομάδα για να βγει από τη δύσκολη θέση, ανέφερε: «Τους έκανα μια πρόταση να πάρουν τον Καινουργιάκη με λίγα χρήματα στα οποία θα βοηθούσα και εγώ, αλλά ο Πατεμτζής έλεγε ότι δεν τον έχει σε προτεραιότητα. Και τώρα το Γενάρη που έμεινε ο Βενιζέλος Ανυφαντάκης ελεύθερος, προτείναμε να αποκτηθεί από την ομάδα και να τον πληρώσει άλλος, αλλά απορρίφθηκε και αυτός. Θα πρέπει να έχεις παίκτες με προσωπικότητα για να έχεις στόχους και μέλλον. Όταν δεν ενεργούν έτσι, είναι δεδομένο ότι η ομάδα θα έχει αυτά τα χάλια. Το καλοκαίρι θα πρέπει να βάλουν στόχο και όχι σαν αυτό που έλεγαν πέρσι ότι θέλουν να κάνουν πλάνο 3ετίας με παίκτες για 1 χρόνο και να ξεκινάς από την αρχή».
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε από τον Στράτο Γεωργιάδη και για τον Μανώλη Πατεμτζή: «Πέρσι είχαμε έναν προπονητή από τα σπλάχνα της ομάδας τον Γιάννη Ταουσιάνη και όταν η ομάδα δεν είχε καλή πορεία τον απομακρύναμε. Όταν μια ομάδα δεν πηγαίνει καλά, πρέπει να αλλάζει ο προπονητής. Αυτό είχαμε κάνει και την προηγούμενη φορά. Δεν έχω κάτι με τον Μανώλη Πατεμτζή, ίσα ίσα είναι ένας εξαιρετικός άνθρωπος, αλλά πρέπει να απομακρυνθεί από την ομάδα. Βλέπουμε κάποιους παίκτες που έμειναν με τη δική μου βοήθεια και τώρα ο Πατεμτζής τα έχει στον πάγκο ή εκτός αποστολής όπως ο Κατσούλης και ο Χατζηναδρέου και για το λόγο αυτό η ομάδα είναι 9η».
Κλείνοντας θέλησε να ρίξει τους τόνους της αντιπαράθεσης με τον κ. Καλέμπουμπα, επαναλαμβάνοντας πάντως την πίκρα του για τη φράση “αχάριστος”: «Η προσφορά του Καλέμπουμπα είναι μεγάλη και πρέπει όλοι να τον σεβόμαστε. Η ομάδα όμως τον ενδιαφέρει μόνο ερασιτεχνικά και όχι επαγγελματικά, να μην προχωρά σε παραπάνω επίπεδο. Αυτό μπορεί να τον ικανοποιεί. Μας έλεγε ότι θα κάνει ανανέωση και θα φύγει και αυτός. Δεν νομίζω ότι η φιλοδοξία του κόσμου είναι αυτή. Υπάρχει εκτίμηση και συμπεριφορά προς το πρόσωπό του, αλλά πρέπει να την αναγνωρίζει και σε εμένα και να μην χρησιμοποιεί τη λέξη αχάριστος».
Πηγη:sporfm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου