Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Κ. Δεδελετάκης: «Πρώτη μου προτεραιότητα η Ιεράπετρα, αλλά ..»

Ένας από τους κορυφαίους επιθετικούς στην Κρήτη είναι αδιαμφισβήτητα ο Κώστας Δεδελετάκης, ο οποίος φέτος πραγματοποίησε ρεκόρ καριέρας με 100 γκολ στο περιφερειακό θέλησε να ξεκαθαρίσει την θέση του και δήλωσε στην «ΑΝΑΤΟΛΗ» ότι θα περιμένει την Ιεράπετρα F.C. να ισχυροποιηθεί για να δοθεί το όραμα προοπτική στον κόσμο. 

Ο έμπειρος Ιεραπετρίτης επιθετικός τόνισε ότι η ομάδα της πόλης του πρέπει να κάνει το βήμα παραπάνω και να ανεβάσει ένα σκαλοπάτι το επίπεδο της από πέρυσι. Με αυτή την προοπτική θα παραμείνει στο ρόστερ της και θα τιμήσει με όλα τα παιδιά την φανέλα με την οποία ξεκίνησαν μια μεγάλή προσπάθεια αυτό το καλοκαίρι.
«Για μένα μετράει η αξιοπρέπεια της ομάδας και να έρχεται ο κόσμος στο γήπεδο. Πιστεύω ότι πρέπει να δώσουμε προοπτική και το ερέθισμα στον κόσμο να έρθει στο γήπεδο και να υποστηρίξει αυτή την προσπάθεια όμως με τα μέχρι τώρα δεδομένα δεν νομίζω ότι θα γίνει αυτό. Εγώ είμαι διατεθειμένος να κάνω λίγο ακόμα υπομονή και να περιμένω τις κινήσεις και την στάση της διοίκησης σε ότι αφορά την ενίσχυση και την ισχυροποίηση της ομάδας. Εάν δεν αλλάξει κάτι τότε θα αποχωρήσω και θα μελετήσω προσεκτικά κάποιες προτάσεις που μου έχουν ήδη αλλά ξανά λέω ότι πρώτη μου προτεραιότητα είναι η Ιεράπετρα». Δήλωσε ο Κώστας Δεδελετάκης.
ΠΗΓΉ: anatolh.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου