Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

Τσερεβελάκης: ¨ Έμεινα σπίτι μου ¨

Το σήριαλ Τσερεβελάκη είχε αίσιο τέλος και ο Μιχάλης Τσερεβελάκης θα φοράει τη φανέλα των Ασιτών και την επόμενη περίοδο.

 Ο νεαρός μεσοεπιθετικός σήμερα το πρωί συναντήθηκε με το πρόεδρο της ομάδας και συμφώνησαν για συνεργασία ενός ακόμη χρόνου. Αυτή ήταν η έκτη ανανέωση ποδοσφαιριστή των Ασιτών τις τελευταίες μέρες, αφού προηγήθηκαν οι συμφωνιες ανανέωσης με Σταυρακάκη, Δεληστεφανή, Ζαχαριουδάκη, Οικονομάκη και Ποτηράκη.

Ο Μιχάλης Τσερεβελάκης λίγο μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας δήλωσε στο "10osomilos.com/" :
" Είμαι χαρούμενος για το αίσιο τέλος της υπόθεσης μου. Αποφάσισα να παραμείνω στην ομάδα των Ασιτών και να βοηθήσω κι εγώ απ΄ τη μεριά μου στη προσπάθεια που γίνεται για τη καθιέρωση της ομάδας στις μεγάλες ομάδες της Δ΄ Εθνικής. Η προσπάθεια μας τη προηγούμενη χρονιά ήταν μεγάλη και πρέπει να έχει και συνέχεια. 
Η απόφασή μου για παραμονή ήταν εύκολη, αφού υπάρχουν και συναισθηματικοί λόγοι που με κρατάνε στην ομάδα. Όπως ξέρετε , εδώ είναι το σπίτι μου, οι φίλοι  μου και η οικογένειά μου"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου