Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Γιάννης Πρικάκης: «Oρισμένοι με συκοφαντούν ασύστολα»

Ζήτησε ενεργή βοήθεια για να συνεχίσει ο Πρικάκης 

Αβέβαιο παραμένει το διοικητικό μέλλον του ΠΑΟΚ μετά τη Γενική Συνέλευση που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Δευτέρας στην Κρουσώνα. Αρκετά μέλη της ομάδας αλλά και στελέχη του δήμου και φορείς του Κρουσώνα έδωσαν το παρών αλλά δεν πάρθηκαν αποφάσεις, κάτι που πιθανόν θα γίνει μετά από συναντήσεις που θα γίνουν τις επόμενες ημέρες.


Το φετινό οικονομικό άνοιγμα είναι μεγάλο, ο πρόεδρος Γιάννης Πρικάκης δεν μπορεί να σηκώσει το βάρος και παράλληλα δεν υπάρχει ενεργή βοήθεια. Γι’ αυτό ζήτησε από τους Κρουσανιώτες να στηρίξουν την ομάδα για να βγει από το αδιέξοδο, ειδάλλως και ο ίδιος δεν συνεχίζει υπό αυτές τις συνθήκες. Επίσης, σύμφωνα με τον κ. Πρικάκη «ορισμένοι τον συκοφαντούν ασύστολα» και ζήτησε αν ενδιαφέρονται πραγματικά για την ομάδα να τον βρουν προσωπικά. Πάντως, Πλέον θα περιμένει μέχρι το τέλος του μήνα την ανταπόκριση από το χωριό στο κάλεσμα που έκανε…
Στην κύρια τοποθέτησή του ο Γιάννης Πρικάκης τόνισε:
«Δεν παρακαλώ κανένα, όπως έκανα μέχρι τώρα. Ας συσπειρωθούν στο χωριό, να βρεθούν 7-10 άτομα, να με βοηθήσουν σε κάποιους τομείς όπως μπορούν ενεργά. Εγώ είμαι εδώ. Μόνος μου πάντως, όπως πέρυσι δεν συνεχίζω με τίποτα. Η ομάδα πρέπει να έχει μια χημεία όπως παλιά, ειδικά όταν επιλέγεις αναγκαστικά να δουλεύεις με το μοντέλο διοίκησης που ακολουθούμε όλα τα χρόνια. Αυτό θέλω να το ξεκαθαρίσω. Μπορώ να λειτουργήσω και αλλιώς, αλλά ο καθένας θα αναλάβει τις ευθύνες του και τον ρόλο του. Για να είμαι ξεκάθαρος. Από κει και πέρα, όμως υπάρχει και κάτι άλλο. Πληροφορίες μου αναφέρουν, ότι υπάρχει εδώ και πολύ καιρό μια κίνηση από κάποια άτομα, γνωστά στον στενό πυρήνα της ομάδας, μια κίνηση που όλο το χρόνο εκφράζεται μόνο στις καφετέριες, οι οποίοι με συκοφαντούν ασύστολα και πιστεύω ότι όλοι αποσκοπούν κάπου, ξεχωριστά ο καθένας ένεκα προσωπικού συμφέροντος και που θέλουν λέει να πάρουν την ομάδα. Στη συνέλευση όμως δεν ήρθε κανείς. Δηλαδή πως θα πάρουν την ομάδα; Εγώ πάντως το βλέπω θετικά, αλλά ας αφήσουν τις καφετέριες και ας έλθουν στη γενική συνέλευση ή να με βρουν απευθείας εμένα. Με τα λόγια και εγώ αγοράζω τον κόσμο!! Η μήπως περιμένουν να φύγω; Τώρα ποια είναι αυτά τα άτομα, τις επόμενες ημέρες πιστεύω να είμαι σε θέση, αν δεν βγουν οι ίδιοι να εκδηλώσουν ενδιαφέρον να το ανακοινώσω εγώ ο ίδιος και ο καθένας να βγάλει τα συμπεράσματα του. Πάντως ένα έχω να πω. Δημοκρατία έχουμε και στη Δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα. Για όλα υπάρχουν λύσεις και εγώ είμαι ανοικτός για το καλό της ομάδας. Όχι όμως στα καφενεία και στις καφετέριες. Γιατί μπορώ να προχωρήσω με αυτό που γίνεται εδώ και καιρό. Απλά είναι τα πράγματα».(.neakriti.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου