Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

Πηγιάκη και Αλευρά ανακοίνωσε η Ιεράπετρα FC

Τις πρώτες μεταγραφές της ανακοίνωσε η Ιεράπετρα FC πριν από λίγο. Παίκτες της Ιεραπετρίτικης ομάδας θα είναι τη νέα χρονιά ο Μανόλης Πηγιάκης και ο Αργύρης Αλευράς.

Ο Μανόλης Πηγιάκης επιστρέφει στην Ιεράπετρα μετά από τις εμπειρίες που αποκόμισε στο Ηράκλειο, αγωνιζόμενος στον Εργοτέλη (έγινε και επαγγελματίας) και πέρυσι στον Γιούχτα, κάνοντας ένα πολύ καλό πρωτάθλημα.

"Είμαι πολύ χαρούμενος για την μεταγραφή μου στην Ιεράπετρα, θα δηλώσει αρχικά ο Πηγιάκης, για να συνεχίσει. Είμαι έτοιμος να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό  στην ομάδα της πόλης μου, προκειμένου  να πετύχει τους στόχους της την νέα περίοδο. Θέλω να ευχαριστήσω την διοίκηση, αλλά και την τεχνική ηγεσία που με εμπιστεύθηκαν και υπόσχομαι από την πλευρά μου ότι θα κάνω τα πάντα για να δικαιώσω τις προσδοκίες τους και να κάνω τους συμπολίτες μου υπερήφανους"

Ανοίξτε ένα λογαριασμό με τη bet365  και λάβετε το 100% Μπόνους σας.
 
Η σημερινή ημέρα περιελάμβανε μία ακόμη επιστροφή για την Ιεράπετρα FC, η οποία ανακοίνωσε την παραμονή του Αργύρη Αλευρά στην ομάδα, ο οποίος πριν από μερικές ημέρες είχε ζητήσει και είχε πάρει την ελευθέρας του. Ο Μακεδόνας τερματοφύλακας, συμφώνησε να παραμείνει στην Ιεράπετρα για ένα ακόμη χρόνο, δηλώνοντας πως ουσιαστικά επέστρεψε σπίτι του. «Είμαι πολύ χαρούμενος για την επιστροφή μου στην Ιεράπετρα. Νιώθω κομμάτι αυτής της ομάδα είμαι δεμένος συναισθηματικά ,ουσιαστικά επέστρεψα σπίτι μου…» δήλωσε με νόημα ο Αλευράς.

Αναλυτικά οι ανακοινώσεις:
«Η ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ FC ανακοινώνει την απόκτηση του Μανώλη Πηγιάκη. Ο 21χρονος Ιεραπετρίτης ποδοσφαιριστής υπέγραψε για ένα χρόνο».
«Η ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ FC ανακοινώνει την επιστροφή του Αργύρη Αλευρά στην ομάδα. Ο Μακεδόνας τερματοφύλακας, υπέγραψε για ένα χρόνο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου