Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

Παρελθόν από την Ιεράπετρα ο Κιλασίν

Μια δυσάρεστη έκπληξη περίμενε την Τρίτη την Ιεράπετρα καθώς ο ταλαντούχος Χαλίλ Κιλασίν ζήτησε να αποχωρήσει καθώς εξέφρασε την επιθυμία να συνεχίσει σε σύλλογο μεγαλύτερης κατηγορίας. 


Ο δυναμικός κεντρικός αμυντικός συμφώνησε με τον Αίαντα Σαλαμίνας, ομάδα που αγωνίζεται στην FOOTBALL LEAGUE 2. Ο Χαλίλ μιλώντας στο επίσημο site του συλλόγου ανέφερε ότι: «Η μικρή παραμονή μου στην Ιεράπετρα είναι εκ διαμέτρου αντίθετη με τα συναισθήματα που μου δημιούργησαν οι άνθρωποι της Ιεράπετρας  τους οποίους και ευχαριστώ για την στήριξή τους.
Μπορεί να έπαιξα λίγο καιρό στην Ιεράπετρα , αλλά τον κόσμο της θα τον έχω πάντα στην καρδιά μου. Η συνεργασία που είχα με τους συμπαίκτες μου, τους προπονητές και τους ανθρώπους της διοίκησης ήταν άψογη κι εύχομαι η Ierapetra f.c. ότι καλύτερο για τη συνέχεια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου