Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

Χρ. Βασιλείου: «Έφυγα για οικογενειακούς λόγους από τις Ασίτες»

image
Τους λόγους της λύσης της συνεργασίας του με τις Ασίτες ξεκαθάρισε με δηλώσεις του στο topikokritis.gr ο Χρήστος Βασιλείου.
Ο έμπειρος Αγρινιώτης προπονητής τόνισε ότι οι λόγοι της αποχώρησής του απ’ τον πάγκο των Ασιτών, αφορούν καθαρά οικογενειακούς λόγους, χωρίς να αποκλείει το ενδεχόμενο συνεργασίας στο μέλλον. «Είναι η πρώτη φορά που φεύγω και αφήνω πίσω (στο Αγρίνιο) την οικογένεια μου. Προφανώς ήταν λάθος κίνηση, γιατί η απόσταση είναι μεγάλη και προέκυψαν κάποια προβλήματα με τα παιδιά μου που με ανάγκασαν να επιστρέψω κοντά τους. Δεν δημιουργήθηκε κανένα πρόβλημα με την ομάδα, αντίθετα συνάντησα ένα πολύ οργανωμένο σωματείο με μια διοίκηση που δουλεύει πολύ».
Όσον αφορά την εικόνα που σχημάτισε για την ομάδα τις λίγες μέρες που ήταν υπεύθυνος των προπονήσεών της, ανέφερε: «Πρόκειται για πολύ καλή ομάδα. Τα παιδιά με έχουν εντυπωσιάσει, είναι πολύ δυνατό σύνολο και εύχομαι να έχω την ευκαιρία να δουλέψω με το ίδιο ακριβώς υλικό στο μέλλον. Λυπάμαι που δεν κατάφερα τώρα να δουλέψω μαζί τους. Είμαι σίγουρος ότι με την σωστή δουλειά θα πάνε πολύ καλά. Γενικότερα, στις Ασίτες αντιμετώπισα πολύ ζεστή ατμόσφαιρα. Από την πρώτη μέρα που πήγα στο γήπεδο, όπου με υποδέχτηκαν 50 άτομα, κατάλαβα ότι πρόκειται για πολύ δεμένο κόσμο. Θέλω να ευχαριστήσω την διοίκηση και ειδικά τον φίλο μου, Μανόλη Ζαχαριουδάκη, που μου φέρθηκαν με τον καλύτερο τρόπο και ελπίζω να έρθουν τα πράγματα ευνοϊκά, ώστε να συνεργαστούμε ξανά στο μέλλον».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου